"Mam talent" z lepszym startem niż jesienią 2022 roku. TVN stacją numer jeden
W nowej edycji występy uczestników oceniają Marcin Prokop, Julia Wieniawa i Agnieszka Chylińska (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)
Średnio 1,64 mln widzów ogląda w TVN 15. edycję talent show "Mam talent". Nowy sezon ruszył z wyższą widownią niż poprzedni, pokazany jesienią 2022 roku.
W wiosennej ramówce "Mam talent" nadawany jest w soboty o 20, od 2 marca. Pierwszy odcinek śledziło 1,73 mln widzów, drugi – 1,53 mln, a trzeci – 1,65 mln.
TVN, pokazując "Mam talent", notuje średnio 13,54 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-59 udział kanału wynosi 13,23 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 13,36 proc.
Czytaj też: Anna Starmach opuszcza "MasterChefa". Przemysław Klima nowym jurorem programu TVN
W paśmie 20-21.40 TVN jest najchętniej oglądaną telewizją – zarówno w grupie ogólnej (12,72 proc.), jak i w grupie rozliczeniowej 20-54 (12,65 proc.).
Poprzedni sezon "Mam talent" oglądać można było jesienią 2022 roku. Po trzech tygodniach gromadził średnio 1,52 mln widzów, a całą edycję oglądało – 1,61 mln widzów.
Nowymi prowadzącymi program zostali Agnieszka Woźniak-Starak i prezenter Radia Eska Jan Pirowski, a występy uczestników oceniają Agnieszka Chylińska, Julia Wieniawa i Marcin Prokop, który wcześniej był prowadzącym.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: MTV Polska kontynuuje "Warsaw Shore – Ekipę z Warszawy". Ruszyła 20. edycja
(KOZ, 23.03.2024)